Oktatás:

Olyan oktatási rendszer kialakítását kell kiépíteni ami a gyermekek fejlődési ciklusainak figyelembe vétele mellett a gyermek egészséges szellemi, lelki és testi fejlődését tartja központi feladatának. Az alap képzés általános gyakorlati értékkel bíró tudást adjon a tanulóknak, és engedje nekik megélni a gyermekkort. Az alapképzés ideje alatt a tanárok és pedagógusok a szülök bevonásával, a több éves személyes közvetlen kapcsolattartás során mérjék fel a gyermekek személyiségét, lelkületét, érdeklődési körét és tehetségét, valamint testi alkalmasságuk alapján azon szakterületeket, melyeken a gyermekek szeretettel és érdeklődéssel tudják majd tanulmányaikat folytatni és későbbi munkásságukat végezni. Felnövekedésük után az ilyen emberek tudnak nagy dolgokat megvalósítani akik alkalmasak az adott területek feladatainak elvégzésére és szeretettel teszik azt. Az első szakmáig vagy diplomáig ingyenes képzést kell biztosítani mindenkinek aki állampolgári kötelességeit teljesíti és a végzettségének megszerzését követő 7 évig nem vállal külföldön munkát. A felső oktatási intézetekben a népcsoportok arányainak megfelelő arányban kerülnek biztosításra a férőhelyek. A képzések szakmai szakosodásának és a képzések mennyiségi arányának szorosan követnie kell a szakterületek valós munkaerő igényét. Nincs szükség olyan szakmák képzésére és olyan képzettségek megszerzésére melyekkel esélytelen az elhelyezkedés, ez a nemzeti vagyon pazarlásának egyik formája. Nagy fontossága van annak, hogy valódi és igaz értékeket tanuljanak a gyermekek, különös hangsúlyt kell fektetni a nemzeti gyökerek és a valódi történelmi események folyamatainak tanrendbe történő azonnali beillesztésére, mert ez alapja az egészséges értékrend kifejlődésének és nemzedékeket meghatározó jelentősége van.


 

1,038 total views, 0 views today